Cilvēka un tehnoloģiju (tai skaitā mākslīgā intelekta) sadarbība
Mūsdienās cilvēkam ir nepieciešamas ne tikai profesionālās prasmes un pieredze, bet arī iemaņas darbam ar tehnoloģijām jaunu pienākumu veikšanai. Vislabākos rezultātus ir iespējams panākt, cilvēkam strādājot kopā ar tehnoloģijām.
Tās var palīdzēt jaunu produktu izstrādē, darbinieku atlasē un apmācību organizēšanā. "Volkswagen" mikroautobusiem ir ikonisks dizains, kas uzreiz atsauc atmiņā 60.gadus. Vairākus desmitus gadus vēlāk uzņēmums vēlējās, saglabājot transportlīdzekļa vēsturisko dizainu, modernizēt auto tā, lai tas būtu vieglāks un videi draudzīgāks.
Lai to paveiktu, "Volkswagen" speciālisti izmantoja tehnoloģiju, tai skaitā mākslīgā intelekta, spēku. Rezultātā tika izgatavotas mikroautobusa detaļas, kas bija vieglākas un izturīgākas. Šobrīd 73% uzņēmumu pilotprojektos testē mākslīgā intelekta risinājumus vienā vai vairākās biznesa vienībās.
Uzņēmumiem ir svarīgi izmantot darbinieku zināšanas un talantus, lai tos apvienotu ar tehnoloģiju sniegtajām iespējām un radītu jaunus produktus un pakalpojumus. Plašākai mākslīgā intelekta izplatībai būtiska ir dažādu lokālu valodu procesēšanas modeļu izveide, lai uzņēmumi varētu izstrādāt virtuālos asistentus produktivitātes uzlabošanai. Tie var palīdzēt uzlabot klientu saziņu un servisu. Ja aviokompānijas čatbots saņem jautājumu no klienta, vai lidmašīnas salonā ir iespējams ienest kruķus, virtuālais asistents var atpazīt klienta grūtības pārvietoties un nosūtīt viņam īsāko maršrutu lidostā.
Pārvarēt beta versijas posmu
Uzņēmumiem, izstrādājot jaunus produktus, jāspēj pārvarēt beta versijas posmu, iesaistot attiecīgajā procesā klientus, tādējādi sniedzot jaunu pieredzi un nodrošinot sev ilgtermiņa izaugsmes stratēģiju. Kosmētikas ražotājs "Shiseido", izmantojot lietu interneta un mākslīgā intelekta iespējas, sāka piedāvāt personalizētus ādas kopšanas līdzekļus.