"Swedbank" investē brīvprātīgo palīdzības platformas “Paliec mājās” attīstībā

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Artūrs Ķipsts / LETA

Lai uzsvērtu sadarbības nozīmību krīzes situācijās, "Swedbank" pievienojas aicinājumam “Paliec mājās!”, tādējādi stiprinot krīzes brīvprātīgo palīdzības kustības - “Paliec mājās” un Samariešu brīvprātīgo programmu “Palīdzēsim palikt mājās”.

Platforma "Paliec mājās" strauji attīstās, un tās funkcionalitāte tiek papildināta, lai ne tikai rūpētos par cilvēku drošību, bet arī lai vairotu savstarpējo uzticēšanos. Tikmēr banka rosina pēc iespējas vairāk izmantot attālinātos norēķinus un priekšroku dot bezskaidras naudas maksājumiem.

“Jauni apstākļi maina ierasto lietu kārtību, un tā savukārt rada jaunas vajadzības. Sociālās distancēšanās laikā ne mazāk svarīgas ir emocionālās uzmanības saites, tāpēc līdz ar jauno COVID-19 krīzes valodas apgūšanu mums jāmācās sadzirdēt tos, uz kuriem neziņa par rītdienu jau šodien gulstas vissmagāk. Brīvprātīgo kustība ir neatsverams plecs visai Latvijas sabiedrībai, lai kopīgiem spēkiem pārvarētu šo izaicinošo laiku, paliekot mājās un cits citam palīdzot,” ir pārliecināts "Swedbank" valdes priekšsēdētājs Reinis Rubenis.

Platforma marta vidū tika izveidota pirmajā no "Swedbank" atbalstīto virtuālo hakatonu sērijas koronavīrusa izaicinājumu risināšanai “HackForce”. “Paliec mājās” visā Latvijā ar brīvprātīgo palīdzību ikvienam riska grupā vai karantīnā esošam cilvēkam sniedz palīdzību pirmās nepieciešamības preču iegādei un citam būtiskam atbalstam, lai varētu palikt mājās. Saņemt "Paliec mājās" palīdzību var jebkurš visā Latvijā, zvanot pa tālruni 25661991 vai apmeklējot mājas lapu.

“Mēs gribam iedrošināt ikvienu lūgt palīdzību un vienlaikus aicinām atsaukties brīvprātīgos, kas šos palīdzības lūgumus var izpildīt. Šobrīd esam definējuši, ka neko nešķirojam un ļaujam cilvēkam palūgt to, ko viņam patiešām vajag. Tā var būt pārtikas vai medikamentu piegāde, suņa izvešana pastaigā, varbūt kādam vajag atbalstošu telefona sarunu laiku pa laikam,” stāsta viena no idejas iniciatorēm un realizētājām Inese Vaivare.

Tikmēr "Swedbank" rosina klientus ne tikai izmantot platformas sniegtās atbalsta iespējas un par tām informēt citus, bet arī visus savus ikdienas bankas pakalpojumus veikt "Swedbank" mobilajā lietotnē vai internetbankā. Bankas digitālie kanāli ir izveidoti tā, lai vismaz 9 no 10 jautājumiem varētu atrisināt digitāli, neizejot no mājām un iztiekot bez filiāles apmeklējuma.

Savukārt pirkumiem tirdzniecības vietās klienti aicināti izmantot bezkontakta norēķinu iespējas – bezkontakta kartes, mobilos maksājumus ar viedtālruņiem, viedpulksteņiem un aprocēm, palīdzot izvairīties no mikrobiem, kas dzīvo uz skaidras naudas banknotēm un karšu termināļiem. Līdz ārkārtas perioda beigām bezkontakta karšu maksājumu limits Latvijā ir paaugstināts līdz 50 eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu