Šodienas redaktors:
Agnija Reiniece
Iesūti ziņu!

Mārketings pret Covid-19 #6: Kā neiekļūt Facebook “melnajā sarakstā”

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros HTTPOOL Facebook speciāliste Diāna Lasinska stāsta par to, vai šī krīze ir skārusi arī globālos kanālus un kā tas ir ietekmējis Facebook reklāmu cenas.

Māra Nagļa vadītajā sarunā iespējams uzzināt, kā uzmanīties Facbook komunikācijā, lai "roboti" mūs nesodītu.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Komentāri
Svarīgākais
Uz augšu