Mārketings pret Covid-19 #8: Kas notiek ar preses auditoriju?

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros “Latvijas Mediji” valdes loceklis Aigars Stankēvičs stāsta, kas notiek ar preses auditoriju.

Māra Nagļa sarunā ir neliels ieskats preses reklāmas vēsturē - no 48% mediju tirgus daļas, līdz 37 miljonu eiro reklāmas apgrozījumā tās augstākajā punktā šajā gadsimtā, un kas šobrīd notiek ar šīs preses patēriņu. Uzzināsim, vai patiešām šajās dienās ir samazinājusies lasīšana, ja jā, tad kāpēc, un cik nozīmīgi preses izdevumiem ir galvenie transporta mezgli.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu
Back