Mārketings pret Covid-19 #11: Atšķirības starp latviešu un lietuviešu interneta patēriņu distancēšanās laikā

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros “Gemius” reģionālā vadītāja Linda Egle stāsta, kā atšķiras latviešu no lietuviešu interneta patēriņa ieradumi fiziskās distancēšanās laikā.

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek rastas atbildes uz šādiem jautājumiem: Kā auditorija mainījusies Latvijas vadošajos portālos kopš ārkārtas stāvokļa izsludināšanas, kurš portāls audzis visstraujāk un kā mēs izskatāmies uz Baltijas valstu fona? Cik būtiski atšķiras mūsu ieradumi lietot internetu darba dienās un brīvdienās, dažādās ierīcēs? Kā sacenšas “Wolt” un “Bolt”, un ko dara pārējie reklāmdevēji internetā, vai apjomi ir mainījušies?

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu