Mārketings pret Covid-19 #15: Krīze vēl nav sākusies un ko tas nozīmē uzņēmumiem (1)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros norisinājās lielā saruna ar radošās aģentūras WKND partneri un stratēģi Mārtiņu Dziedātāju.

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek runāts par šā brīža situācijas ietekmi uz biznesu, kāds bija kritums radošo pusē un ko WKND darīja, lai pielāgotos.

Kāds ir Mārtiņa lielais ieteikums visiem klientiem šobrīd un kādi ir nozīmīgākie stratēģisko lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori?

Būs arī ieskats skarbajā realitātē, ka "krīze vēl nav sākusies" un cik liela ir patiesā varbūtība, ka mārketings izglābs uzņēmumu?

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu