"Swedbank" ievieš iespēju kļūt par bankas klientu attālināti

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Notiek preses konference, kurā "Swedbank" informē par jaunu mazajiem uzņēmumiem piemērotu risinājumu elektronisko norēķinu veikšanai - karšu lasītāju viedtālruņiem.
Notiek preses konference, kurā "Swedbank" informē par jaunu mazajiem uzņēmumiem piemērotu risinājumu elektronisko norēķinu veikšanai - karšu lasītāju viedtālruņiem. Foto: Ieva Lūka/LETA

"Swedbank" ieviesusi iespēju Latvijas iedzīvotājiem kļūt par bankas klientu attālināti, aģentūrai LETA pavēstīja bankas mediju attiecību vadītājs Jānis Krops.

Viņš norādīja, ka jaunais risinājums ir pieejams jebkuram vismaz 16 gadus vecam Latvijas iedzīvotājam ar Latvijā izsniegtu pasi vai ID karti.

Potenciālajam klientam ir nepieciešams dators un/vai mobilais tālrunis ar kameru un interneta pieslēgumu, kā arī derīgs personu apliecinošs dokuments un kāds no elektroniskās parakstīšanas līdzekļiem - "Smart-ID Qualified" vai eID karte ar atbilstošiem sertifikātiem. Pēc autentificēšanās sekos anketas aizpildīšana un identitātes pārbaude video zvanā.

Krops piebilda, ka klientam kopumā process aizņems aptuveni 20 minūtes, ieskaitot konta aktivizēšanu.

Vienlaikus "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs atzīmēja, ka vairums bankas klientu jau tagad izmanto iespēju vismaz deviņus no 10 ikdienas finanšu jautājumiem sakārtot ar mobilās lietotnes vai internetbankas palīdzību, tomēr atsevišķās situācijās līdz šim bija jādodas uz filiāli.

"Ļoti iespējams, ka līdz ar šo pagrieziena punktu turpmāk būs arī tādi klienti, kurus nekad nesatiksim klātienē, tāpēc ir īpaši svarīgi turpināt attīstīt mūsu pakalpojumu klāstu, lai tie būtu pilnvērtīgi pieejami digitālajā vidē," viņš sacīja.

Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu