22 gadus biznesā: lielākā pašmāju e-pasta servisa Inbox.lv veiksmes stāsts

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

„Katra uzņēmuma veiksmes stāsts ir citādāks, taču pašai veiksmei tajā parasti nav atvēlēta liela loma. Panākumu atslēga slēpjas mērķtiecīgā attīstībā, neatlaidībā un aizrautībā. Ir jābūt skaidrai vīzijai par to, ko vēlies sasniegt, taču nedrīkst aizmirst – ja nemīlēsi to, ko dari  no visas sirds, nav lielu cerību izveidot veiksmīgu biznesu ilgtermiņā,” saka Andris Griķis, SIA “Inbokss” īpašnieks. 

Viņa lolojuma – portāla Inbox.lv panākumu receptē ir vairākas būtiskas sastāvdaļas:

Pakāpeniska, bet nepārtraukta attīstība.

SIA Inbokss, jeb Inbox.lv ir augsto tehnoloģiju uzņēmums, kas vairāk nekā 20 gadus piedāvā savus pakalpojumus interneta lietotājiem. Šo gadu laikā, Inbox e-pasta servisa aktīvo lietotāju skaits ir sasniedzis vairāk kā 1 miljonu un jau vairākus gadus pēc kārtas, Inbox.lv atrodas Latvijas mīlētāko zīmolu topa trijniekā, kas parāda darbības rezultātus ne tikai skaitliskā, bet arī tautas atzinumā.

Foto: Publicitātes foto

Jāatzīst, ka uzņēmums audzis pakāpeniski – papildus e-pasta servisam ar laiku tika ieviesti arvien jauni pakalpojumi: failu un fotogrāfiju glabāšanas un koplietošanas serviss, ērts elektroniskais kalendārs, lai plānotu sapulces, tikšanās, un dažādus pasākumus un daudzi citi produkti.

Ņemot vērā sabiedrības paradumu maiņu un migrēšanu uz mobilajām ierīcēm, jaunu attīstības atspērienu devusi arī mobilo lietotņu izveide, ko augstu vērtē Inbox lietotāji.

Tendenču medības. Mūsu komandai piemīt aizrautība un interese par nozares attīstību un tas ļauj ķert jaunākās tendences vēl pirms tās kļūst par meinstrīmu. “Mūsdienās lielākā daļa lietotāju savus e-pastus pārvalda ar viedtālruņu palīdzību, ko būtu grūti iztēloties vēl pirms 5-10 gadiem. Taču tieši tajā laikā – 2012. gadā – izstrādājām savu pirmo Inbox Mail mobilo versiju, kura toreiz bija pieejama abos lielākajos mobilo lietotņu veikalos, savukārt šogad uzsākām sadarbību arī ar trešo tirgus līderi – Huawei AppGallery, un kopš aprīļa Inbox.lv mobilā lietotne ir pieejama visiem Huawei lietotājiem. Uzskatu, ka mums vienmēr izdevies noķert tendenču “vilni” un arī šoreiz atbalstām Huawei izveidoto lietotņu veikalu un ticam tā potenciālam globālajā tirgū,” uzsver uzņēmējs, piebilstot, ka kopš Inbox.lv aplikācija ir pieejama AppGallery, tā tikusi lejuplādēta jau vairāk nekā 26,5 tūkstoši reizes.

Uzticami partneri. “Partnerības veidošana un uzturēšana ir liela māksla. Sen esmu sapratis, ka svarīgākais tajā ir savstarpēja partneru uzticība un abu pušu ieinteresētība ilglaicīgas sadarbības izveidē.  Kā piemēru varu minēt abpusēji izdevīgu sadarbību ar Huawei. Huawei  lietotņu veikals AppGallery pārsteidzoši īsā laikā jau paspējis ierindoties starp pasaulē trim lielākajiem lietotņu veikaliem lietotāju skaita ziņā. Savukārt mūsu e-pasta platforma jau sen ir neatņemama lietotāju ikdienas sastāvdaļa, tāpēc arī mobilās lietotnes veidolā tā ir pieprasīta. Zinot, ka Inbox.lv lietotāji ir iecienījuši arī Huawei viedierīces, bijām priecīgi nodrošināt viņiem ērtu piekļuvi savam e-pastam.

Foto: Publicitātes foto

Tāpat bijām patīkami pārsteigti par sadarbības ātrumu un kvalitāti – pateicoties vietējās speciālistu komandas atbalstam, uzsākot sadarbību, saņēmām visu nepieciešamo tehnisko informāciju un testa aparatūru, lai efektīvi izveidotu mūsu lietotnes kompilāciju īpaši Huawei lietotņu veikalam. Rezultātā no pirmās tikšanās reizes līdz lietotnes pieejamībai AppGallery pagāja vien 15 dienas.”

Runājot par lietotnes nākotni, A. Griķis ir pārliecināts par turpmākiem panākumiem. Ņemot vērā, ka līdz pat 60% lietotāju e-pastus atver no mobilā tālruņa, savukārt 42,3% apgalvo, ka ir gatavi dzēst savu profilu, ja e-pasts nav pielāgots ērtai lietošanai mobilajā tālrunī*, šādai pārliecībai nenoliedzami ir pamats.

*Globālās tehnoloģiju kompānijas Campaign Monitor dati par 2019. gadu.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu