Pasažieri sašutuši: par "airBaltic" reisa atcelšanu uzzinājuši vien četros no rīta (10)

Papildināts
TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Informē par "airBaltic" ieviestajiem epidemioloģiskās drošības pasākumiem
Foto: Informē par "airBaltic" ieviestajiem epidemioloģiskās drošības pasākumiem Foto: Jānis Škapars/TVNET

Aviokompānijas “airBaltic” pasažieriem, kuriem 31. augusta rītā bija jālido maršrutā Tallina – Rīga – Nica, tikai Rīgas lidostā četros no rīta tika paziņots, ka reiss uz Francijas pilsētu ir atcelts, ziņo “Postimees”.

“Reiss tika atcelts, un lidostā nebija nekādu paziņojumu. Teica vien, lai aizejam uz informācijas punktu, tur pateica, ka palīdzēt nevar. Iedeva telefona numuru, uz kuru zvanīt. 30 zvani, bet neviens klausuli tā arī nepacēla,” stāstīja pasažieri, kuru reiss negaidīti tika atcelts.

Pēc viņu vārdiem, tika zaudēta nauda, kas iztērēta par automobiļa īri Nicā, kā arī par apartamentu īri.

“airBaltic” skaidroja, ka izpilda lidojumus tikai atbilstoši ierobežojumiem un rekomendācijām, ko izdod konkrētās valsts varasiestādes, tādējādi prioritāri pievēršot uzmanību savu darbinieku un pasažieru veselībai un drošībai.

“Atbilstoši Latvijas noteikumiem, lidojumi uz valsti, kurā kumulatīvais saslimstības rādītājs ir vairāk nekā 25 jauni gadījumi uz 100 000 iedzīvotāju 14 dienu laikā, ir aizliegti. Latvijas Slimību profilakses un kontroles centrs (SPKC) ik nedēļu atjauno sarakstu ar valstīm, uz kurām netiek ieteikts lidot,” norādīja “airBaltic” preses sekretārs Didzis Rudmanis.

“Reiss uz 31. augusta lidojumu no Rīgas uz Nicu tika atcelts vēl 5. augustā. Pēc reisa atcelšanas biļetes uz to vairs netika pārdotas,” teikts lidsabiedrības preses dienesta paziņojumā.

“Reisa atcelšanas gadījumā mēs sazināmies ar katru pasažieri, nosūtot viņam elektronisku vēstuli par izmaiņām, kas saistītas ar reisu. Ja pasažieris iegādājies biļeti caur tūroperatoru, tad viņam par to paziņo tūrisma aģentūra, nevis aviokompānija,” norāda “airBaltic”.

Ja tūrisma operatoram neizdodas sazināties ar pasažieri, viņš tāpat var redzēt izmaiņas “airBaltic” mājaslapā brīdī, kad notiek reģistrācija lidojumam. Tāpat pasažieri vienmēr var vērsties lidsabiedrības zvanu centrā.

“Pasažieris var pārplānot savu reisu bez maksas vai arī pieprasīt atmaksāt reisa vērtību kā dāvanu karti ar pievienotu vērtību (20 eiro par katru lidojumu vienā virzienā), vai arī ar bankas pārskaitījumu. Turklāt pasažieri, kuru reisi tika atcelti Covid-19 ierobežojumu dēļ, var rezervēt jaunas biļetes uz citu galamērķi jaunā datumā,” norāda Rudmanis.

“airBaltic” preses pārstāvis gan nevarēja atbildēt, kādēļ informācijas tālruni 31. augusta rītā nebija iespējams sazvanīt.

Lidsabiedrībā gan uzsver, ka "airBaltic" šo komentāru sniedza 2. septembrī atbilstoši tobrīd spēkā esošajiem ceļojumu ierobežojumiem. 3. septembrī atbildīgās iestādes lēma mainīt ceļojumu ierobežojumus, nosakot, ka uz Latviju atļauti avioceļojumi no valstīm, kurās ne vairāk kā divkārtīgi pārsniegts vidējais 14 dienu kumulatīvās saslimstības rādītājs ES.

Reisu atcelšana ir skārusi ne tikai Rīgas, bet arī Tallinas lidostu. Kā norāda Tallinas lidostas pārstāve Jane Kallaste, lidostai nav statistikas par pēkšņi atceltiem reisiem. Tomēr ir zināms, ka Covid-19 ierobežojumu dēļ ir atcelti reisi no Tallinas uz Amsterdamu, Dublinu, Edinburgu, Žironu, Harkovu, Ļvovu, Malagu, Milānu, Minsku, Parīzi un Vīni. Kopumā šonedēļ no Tallinas ir atcelts 41 reiss.

Komentāri (10)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu