Pirmajā ceturksnī "Tet" grupas apgrozījums audzis par 21%

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
SIA "Tet" izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Uldis Tatarčuks.
SIA "Tet" izpilddirektors un valdes priekšsēdētājs Uldis Tatarčuks. Foto: Zane Bitere/LETA

Tehnoloģiju uzņēmuma SIA "Tet" koncerna apgrozījums 2022.gada pirmajā ceturksnī bija 64,6 miljoni eiro, kas ir par 21% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, pavēstīja kompānijas pārstāvji.

Kompānijā informē, ka par 32% audzis televīzijas pakalpojuma "Tet+" klientu skaits, savukārt par piektdaļu palielinājies "Tet" elektrības lietotāju skaits.

Pēc kompānijā minētā, uzņēmuma apgrozījums eksportā šogad pirmajā ceturksnī salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo laika periodu pieaudzis par 32%, pateicoties sekmīgai optikas izvēršanai Vāciā, kā arī attīstot datu centru un informācijas tehnoloģijas (IT) drošības risinājumus.

Savukārt, atgūstoties no Covid-19 krīzes, kā arī attīstot televīzijas kanālus "360TV", "STV Pirmā!" un "8TV", reklāmas biznesa apgrozījums audzis par 61%.

Tāpat "Baltijas datoru akadēmijas" apmācību bizness audzis par trešdaļu salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn. Savukārt būvniecības jomas apgrozījums audzis par 36%, līdz ar "Citrus Solutions" dalību projektos Latvijā un Vācijā.

Tehnikas mazumtirdzniecības apgrozījums 2022.gada pirmajā ceturksnī pieaudzis par 22% salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmo ceturksni, paplašinot piedāvājuma klāstam un attīstot interneta veikala piedāvājumu.

"Tet" valdes priekšsēdētājs Uldis Tatarčuks norāda, ka līdz ar Krievijas iebrukumu Ukrainā "Tet" pārtrauca retranslēt ar Krievijas valdību un starptautiskajām sankcijām pakļautām personām saistītos televīzijas kanālus. Vienlaikus tika paplašināts televīzijas satura klāsts ar jauniem kanāliem un Ukrainā veidotu saturu. "Tomēr līdz ar valsts ierobežojumiem redzam, ka samazinās legālais televīzijas tirgus un Latvijā joprojām ir uzņēmumi, kas turpina raidīt Krievijā veidotu saturu, izmantojot to konkurences cīņā," viņš min.

Kompānijā arī atzīmē, ka "Tet" gada sākumā sāka piedāvāt saules paneļus, atbalstot Eiropas Savienības (ES) mērķi kļūt klimatneitrālai līdz 2050.gadam, kā arī atsaucoties uz sabiedrības interesi par atjaunojamajiem energoresursiem.

Tatarčuks atzīmē, ka viena no "Tet" prioritātēm ir "zaļā kursa" iedzīvināšana uzņēmuma darbībā un jaunu tehnoloģiski modernu pakalpojumu izstrādē, vienlaikus nodrošinot ilgtspējīgu vides saglabāšanu, un saules paneļi ir pirmais solis "Tet" gudrās enerģijas un "zaļā kursa" risinājumu izveidē.

Jau vēstīts, ka "Tet" koncerna apgrozījums 2021.gadā bija 253,3 miljoni eiro, kas ir par 14% vairāk nekā 2020.gadā, kamēr koncerna peļņa bija 63,4 miljoni eiro.

"Tet" pieder valstij SIA "Publisko aktīvu pārvaldītājs "Possessor"" ("Possessor") personā (51%) un telekomunikāciju kompānijas "Telia Company" meitasuzņēmumam "Tilts Communications" (49%). "Tet" grupā ir uzņēmumi "Tet", "Citrus Solutions", "Data Experts", "Helio Media" un "Baltijas datoru akadēmija". "Tet" pieder 23% SIA "Latvijas mobilais telefons" kapitāldaļu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu