Vēlāk, pēc Maska paša vārdiem, uzņēmumam ir izdevies sasniegt zināmu progresu.
“Kompānijai “Twitter" joprojām ir problēmas, taču pašlaik uzņēmums virzās pretim zaudējumu dzēšanai, un to var sasniegt, ja turpināsim strādāt tādā pašā garā,” 5. februārī paziņoja Masks.
Trīs no prasībām attiecas uz biroju telpām, tostarp arī kompānijas galveno mītni Sanfrancisko. Telpu izīrētājs paziņojis, ka “Twitter” nav veicis maksājumu teju septiņu miljonu dolāru vērtībā, kas ir īres maksa par decembri un janvāri.
Pretenzijas pret “Twitter” ir arī datu centriem, kas apkalpo sociālo tīklu. 2022. gadā Masks atzina, ka uzņēmumam ir ļoti lieli parādi saistībā ar biroju telpu īri, kā arī “ilgstoši nav maksāts” datu apstrādes centriem par veiktajiem pakalpojumiem.
Arī mārketinga kompānija “Canary LLC”, kas specializējas dažādu preču ražošanā ar Silīcija ielejas tehnoloģisko kompāniju logotipiem, janvārī iesniedza prasību pret “Twitter” paziņojot, ka uzņēmums ir palicis parādā 400 000 dolāru. Iepriekš “Twitter" veica pasūtījumu jaunas produkcijas ražošanai ar kompānijas logotipu, taču maksājumu par pasūtījumu neveica.
Interesanti, ka nenomaksāto rēķinu vidū ir arī 7000 dolāru par “dāvanu iepakojumu Īlonam Maskam”.
Citi rēķini saistīti ar kompānijas izdevumiem saistībā par darbu, ko kompānija veikusi, lai varētu noslēgt uzņēmuma pārņemšanas līgumu ar Masku. To vidū ir čarterreisi divos virzienos no Ņūdžersijas uz Sanfrancisko, ko izmantoja kompānijas mārketinga direktors Leslijs Berlands. Prasību tiesā jau decembrī iesniedza “Private Jet Services Group”, kas pieprasīja no kompānijas atmaksāt teju 200 000 dolāru par veiktajiem reisiem.
Iepriekš vēstīts, ka pēc Maska kļūšanas par “Twitter” vadītāju uzņēmums piedzīvo kardinālas pārmaiņas. Šo pārmaiņu dēļ konti tiek atjaunoti daudziem iepriekš bloķētiem lietotājiem, kas savukārt atbaidījis daudzus bijušos reklāmdevējus. Tieši tādēļ lielie uzņēmumi arvien retāk izvēlas savus reklāmas līdzekļus ieguldīt “Twitter”, bet Masks uzskata, ka “viņš ir izglābis “Twitter” no bankrota”.