Agrita papildu darbam pievērsās pirms vairākiem gadiem. Spieda gan finansiālie apstākļi, gan arī nogurdināja samērā vienmuļā un intensīvā klientu apkalpošana skandināvu meitas kompānijā Latvijā. Vēlējās strādāt darbu, kas pašai iet pie sirds. Lai gan Latvijas Universitātē mācījusies uzņēmējdarbības vadību, viņai gribējās apgūt reālu profesiju. Izvēlējās gida amatu, sāka strādāt nelielā uzņēmumā.

Strādājot saprata, ka tomēr ir labi, ka ir vairāki darbi, - ja vienā darbā kaut kas “neiet”, var strādāt un izdzīvot no otra. Tas rada zināmu stabilitāti, saka Agrita. Pamest stabilu klientu apkalpošanas darbu skandināvu uzņēmumā viņa negrasās, jo tūrismā stabilitāte pēdējos gados ir mānīga, nozare ļoti cietusi no Covid-19 pandēmijas un Krievijas iebrukuma Ukrainā.

Kāpēc Agrita nestrādā virsstundas pamatdarbā? Skandināvu uzņēmumā, ja vien nav kādi lieli projekti, mēģina iztikt bez virsstundām, lai darbinieki neizdegtu un nepasliktinātos dzīves kvalitāte, atbild Agrita.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X