Latvijā cilvēki vairāk sāk pirkt televizorus ar lieliem ekrāniem

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/LETA

Cilvēki gan Latvijā, gan pārējās Baltijas valstīs arvien biežāk izvēlas televizorus ar lielāku ekrānu, līdz ar to pērn augusi šo televizoru tirgus daļa, sacīja «Samsung Electronics Baltics» sadzīves tehnikas direktors Baltijā Sergejs Kostjučenko.

«Cilvēki arvien biežāk izvēlas televizorus ar lielāku ekrānu. To var skaidrot ar to, ka mūsdienās televizors tiek izmantots ne tikai televīzijas pārraižu skatīšanai, bet arī kā ekrāns, uz kura augstā kvalitātē var baudīt, piemēram, pašu radīto saturu – fotogrāfijas un video,» skaidroja «Samsung» pārstāvis.

Viņš arī atklāja, ka Latvijā 55 un vairāk collu televizoru kategorijas tirgus daļa augusi no 8,6% 2016.gadā līdz 13,8% 2017.gadā, bet 65 un vairāk collu kategorija izaugusi no 11,2% līdz 17,5% pērn.

SIA «Samsung Electronics Baltics» ir Dienvidkorejas tehnoloģiju uzņēmuma «Samsung» pārstāvniecība Latvijā. Uzņēmuma apgrozījums 2016.gadā bija 281,016 miljoni eiro, bet peļņa - 5,308 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu