Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties interneta veikalos, liecina «Swedbank» statistika. Šā gada piecos mēnešos «Swedbank» klienti internetā iepirkušies par 25% vairāk nekā attiecīgā periodā pērn.
Iedzīvotāji šogad internetā iepērkas par 25% vairāk (2)
Piedāvājot norēķinu iespējas internetā, tirgotājiem ir iespēja audzēt apgrozījumu. Kopējais pirkumu apgrozījums Latvijas uzņēmumos, kuri izmanto iespēju pieņemt norēķinus internetā ar «Swedbank» internetbankas vai karšu palīdzību, šā gada piecos mēnešos sasniedza 77,5 miljonus eiro, informē banka.
Īpašs interneta pirkumu pieaugums šogad bija vērojams februārī un martā, kas varētu būt skaidrojams arī ar svētku dienām, piemēram, Valentīna dienu. Ja vidējais mēneša interneta pirkumu apgrozījums caur internetbanku piecu mēnešu periodā sasniedza 14 miljonus eiro, tad februārī un martā tas pārsniedza 15 miljonus eiro. Transakciju skaits šā gada piecos mēnešos svārstījies no 520 000 līdz 580 000 transakciju mēnesī, bet vidējā viena pirkuma vērtība - 26 eiro.
Februāris un marts bija aktīvākie mēneši interneta pirkumiem, arī lietojot «Swedbank» kartes. Vidējais transakciju skaits, iepērkoties ar kartēm internetā, piecos mēnešos bija 32 000, savukārt vidējā summa - 44 eiro.
Sekojot augošai klientu vēlmei iegādāties preces un pakalpojumus internetā, šādu iespēju piedāvā arī arvien vairāk tirgotāju. Pirkuma veikšanu var pilnībā automatizēt, kas ļauj ātri apkalpot lielu pircēju skaitu ar pēc iespējas zemākām izmaksām. Šie pakalpojumi tirgotājiem nodrošina arī ērtu atskaišu sistēmu, kas ir viegli ielasāma uzņēmumu grāmatvedības sistēmās.