Indieši kā traki pēc mobilā interneta

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: FRED DUFOUR / AFP

Mobilā interneta lietošana Indijā gada laikā deviņkāršojusies, pateicoties jauna operatora ienākšanai tirgū, kas veicinājusi telekomunikāciju cenu karu, liecina ASV investīciju fonda «Kleiner Perkins» apkopotā informācija.

Indijas iedzīvotāji šā gada martā lietojuši datus gandrīz 1,3 miljardu gigabaitu apjomā, salīdzinot ar aptuveni 150 miljoniem gigabaitu attiecīgajā laika periodā pērn.

Datu lietošanas straujais kāpums novērots pēc tam, kad Indijas turīgākais cilvēks Mukešs Ambani pērn septembrī izveidoja jaunu operatoru «Jio», tādējādi satricinot tirgu.

«Jio» tirgū ienāca ar bezmaksas pakalpojumu piedāvājumu atlikušajam gadam, kam seko ievērojami lētāki datu plāni un bezmaksas zvani visam mūžam.

Tas veicināja ievērojamu vidējo cenu kritumu mobilajam internetam Indijā, kas martā veidoja 1,9 dolārus, salīdzinot ar 4,4 dolāriem pirms trīs gadiem.

Līdz martam «Jio» abonentu skaits sasniedzis 108 miljonus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu