Sākta atkārtota kampaņa kabatas izmēra «selfiju» drona «Drofie» attīstīšanai

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pūļa finansēšanas vietnē «Indiegogo» sākta atkārtota kampaņa ar mērķi savākt 40 000 ASV dolāru (37 703 eiro) Latvijas un Ēģiptes jaunuzņēmuma veidota kabatas izmēra «selfiju» drona «Drofie» attīstīšanai, liecina projekta mājaslapā pieejamā informācija.

Iepriekšējā kampaņa tika sākta pērn decembrī, bet pēc piecām dienām tā tika atcelta jo, kā toreiz skaidroja «Drofie» dibinātājs Mohameds Gaits, tika pieļautas vairākas kļūdas, kas kampaņu lēma neveiksmei. «Pirmkārt, nesanāca noorganizēt mediju uzmanību par mūsu kampaņu tās pašā sākumā. Ja kampaņa nesavāc lielāko finansējuma daļu pirmajās trīs dienās, tā ir lemta neveiksmei,» atzina Gaits.

Foto: Publicitātes foto

Otrs faktors, ko «Drofie» komanda nebija ņēmusi vērā, bija Ziemassvētku tuvums. «Daudzi cilvēki naudu jau ir iztērējuši Ziemassvētku dāvanām. Papētot citas decembra kampaņas nu redzam, ka decembris nav labākais laiks pūļa finansējuma piesaistei,» secināja Gaits.

«Drofie» ir 20 centimetrus garš, desmit centimetrus plats un divus centimetrus augsts, sver 140 gramus un ir aprīkots ar 15 megapikseļu kameru. Tā cena pirmajiem «Indiegogo» kampaņas atbalstītājiem ir 199 ASV dolāri (185 eiro).

«Drofie» veido Latvijas un Ēģiptes inženieri un programmētāji.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu