Rīga kā kultūras galvaspilsēta nav veicinājusi suvenīru pārdošanu (2)

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Rīga kā Eiropas kultūras galvaspilsēta suvenīru pārdošanu šogad nav veicinājusi, atzina suvenīru vairumtirgotāja «Baltijas suvenīri» direktore Santa Naudiņa.

Pēc viņas teiktā, vienīgais vērā ņemams notikums, kas Rīgā šogad ir veicinājis tūristu skaita pieaugumu, bija Pasaules koru olimpiāde un šajā laikā tūristus interesējuši suvenīri ar «Rīga 2014» logo.

«Mūsu uzņēmums bija nopircis trīs licences šādu suvenīru izgatavošanai, taču tās bija nesamērīgi dārgas un sadārdzinātu suvenīru cenas līdz neiespējamībai tos pārdot, tādēļ licences izmaksas cenās neiekļāvām,» sacīja Naudiņa, piebilstot, ka augstā licenču cena, visticamāk, arī liedza tās iegādāties amatniekiem, tādējādi «Rīga 2014» suvenīru klāsts bija ļoti nabadzīgs un neinteresants.

Viņa piebilda, ka no trim licencētajām «Rīga 2014» precēm tūristiem visvairāk patikusi mīkstā rotaļlieta «Lācītis».

Pēc Naudiņas teiktā, lielākais tūristu pieplūdums šovasar bija no Itālijas, bet mazāk nekā citus gadus - no Krievijas.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka Rīga šogad ir Eiropas kultūras galvaspilsēta. Eiropas kultūras galvaspilsētas statusu katru gadu iegūst divas Eiropas pilsētas. 2014.gadā līdztekus Rīgai par Eiropas kultūras galvaspilsētu kļuvusi arī Zviedrijas pilsēta Ūmeo.

Uzņēmums «Baltijas suvenīri» ir dibināts 2006.gadā, un kompānijas vienīgā īpašniece ir Naudiņa. 2013.gadā «Baltijas suvenīri» strādāja ar 651,6 tūkstošu eiro apgrozījumu un 210,6 tūkstošu eiro peļņu.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu