«Food Union» prioritāte - vienotas stratēģijas izveide Baltijā un eksporta tirgos

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens /LETA

Latvijas piena pārstrādātāju «Rīgas piena kombināts» un «Valmieras piens» apvienotā uzņēmuma «Food Union» prioritāte nākamgad būs vienotas stratēģijas izveide Baltijā un eksporta tirgus, pastāstīja «Food Union» ietilpstošā uzņēmuma «Rīgas piena kombināts» valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

Viņš pastāstīja, ka «Food Union» nākamgad turpinās mērķtiecīgu darbu ar saviem piena piegādātājiem, lai kopīgi varētu palielināt piena iepirkuma apmēru, kvalitāti un ražošanas efektivitāti. «Nākamgad mūsu prioritāte būs «Food Union» grupā jaunpienākušo uzņēmumu integrācija un vienotas produktu stratēģijas izveide Baltijas valstīs un eksporta tirgos,» sacīja Staņēvičs.

Tāpat uzņēmuma uzmanības centrā nākamgad saglabāsies arī jaunu inovatīvu produktu un digitālu risinājumu izstrāde, lai pietuvotos pircējam, izprastu viņa vēlmes un iesaistītu pircēju produktu radīšanā un pieejamībā veikalos.

«Food Union» ir piena pārstrādes uzņēmumu «Rīgas piena kombināts», «Valmieras piens» un «Premia Foods» apvienotais uzņēmums, kura kontrolpakete pieder Krievijas investora Andreja Beshmeļņicka vadītajai investoru apvienībai. «Food Union» provizoriskais apgrozījums Latvijā 2014.gadā bija 125 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu