Mobilo sakaru operators “Tele2” par 3. un 4. augustā traucētajiem mobilajiem sakariem viesabonēšanā klientiem izmaksās kompensācijas vairāk kā 600 000 eiro apmērā.
“Tele2” izmaksās kompensācijas klientiem par traucētajiem sakariem (3)
Ikvienam pēcapmaksas klientam, kurš 3.- 4. augustā atradās ārpus Latvijas un nevarēja izmantot mobilos pakalpojumus, netiks ieturēta abonēšanas maksa par augustu, savukārt priekšapmaksas klientiem kartes bilance tiks papildināta par 10,00 eiro.
Gan pēcapmaksas, gan priekšapmaksas klientiem tiks atlīdzināti visi izdevumi, kas saistīti ar viesabonēšanas izmaksām periodā no 1. līdz 5. augustam ieskaitot.
Papildus jau minētajai kompensācijai, pēcapmaksas klientiem, kuri atradās ārzemēs, tiks piešķirti 100 GB, kurus varēs izmantot līdz 2018. gada 30. septembrim.
Visiem pārējiem pēcapmaksas klientiem “Tele2” dāvinās 20 GB mobilo datu, kas būs derīgi līdz 2018. gada augusta beigām.
Jau ziņots, ka 3. augusta pēcpusdienā vairāki cilvēki sociālajos tīklos sūdzējās par "Tele2" klientu grūtībām sazvanīties ārzemēs. Šādas sūdzības bija saņemtas no Itālijas, Vācijas, Somijas, Norvēģijas un citām valstīm.
Savukārt pats "Tele2" sociālajā tīklā Twitter vēstīja, ka vairāki "Tele2" viesabonēšanas pakalpojumi, piemēram, zvani un īsziņas, darbojas ar pārtraukumiem. Uzņēmums solīja darīt visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu šīs problēmas un ieteica saziņai izmantot 4G mobilo internetu. Tomēr paši "Tele2" klienti apgalvoja, ka ārzemēs nedarbojās arī interneta pieslēgums un tādēļ bija apgrūtināta arī navigācijas programmu izmantošana.
Pakalpojumu darbību ārvalstīs esošajiem klientiem "Tele2" izdevās atjaunot tikai 4. augustā īsi pēc plkst. 19:00.