"airBaltic" mobilo biļešu rezervāciju skaits pērn pieaudzis par 84%

FOTO: Publicitātes foto

Latvijas nacionālās aviokompānijas "airBaltic" mobilo biļešu rezervāciju skaits pērn pieaudzis par 84%, salīdzinot ar 2018.gadu, aģentūru LETA informēja "airBaltic" pārstāvji.

Kompānijā minēja, ka pašlaik 21% no visām biļešu rezervācijām "airBaltic" mājaslapā tiek veiktas mobilajās ierīcēs.

"airBaltic" viceprezidente e-komercijas jautājumos Jolanta Rema norādīja, ka klientu paradumi mainās, un var redzēt, ka ik gadu būtiski pieaug to cilvēku skaits, kuri lidojumu biļetes iegādājas mobilajās ierīcēs.

"Lai nodrošinātu nevainojamu rezervācijas procesu, pērn iepazīstinājām ar jaunu, mobilajām ierīcēm pielāgotu "airBaltic" mājaslapas versiju, kas būtiski veicināja biļešu pārdošanu," pauda Rema.

Viņa skaidroja, ka tāpat ir nozīmīga klientu daļa, kas mobilās ierīces izmanto ceļojumu plānošanai, taču vēl aizvien priekšroku dod lidojumu biļešu iegādei, izmantojot personīgos datorus.

Rema norādīja, ka pastāv ļoti liela iespēja, ka dažu gadu laikā arī šī grupa pilnībā pāries uz mobilo ierīču izmantošanu, tādēļ "airBaltic" turpinās ieguldīt darbu klientu pieredzes uzlabošanai mobilajās ierīcēs.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka 2019.gadā "airBaltic" pārvadāja 5,049 miljonus pasažieru, kas ir par 22,1% vairāk nekā 2018.gadā.

"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 70 galamērķiem, kā arī "airBaltic" piedāvā tiešos lidojumus no Tallinas un Viļņas. Latvijas valstij pieder 80,05% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - gandrīz 20% akciju.

Uz augšu