Mārketings pret Covid-19: Kā TELE2 mārketinga komanda pievar krīzi?

Šajā Mārketings pret COVID-19 epizodē: TELE2 mārketinga vadītājs Agris Rencis par to, kā mārketinga profesionāļiem būtu jāizmanto krīzes laiks, kā TELE2 komanda rīkojas ārkārtas stāvokļa dienās. Sarunu vada Māris Naglis.

Šī saruna ir tapusi Latvijas Reklāmas asociācijas publiskās iniciatīvas: "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros. 

Iniciativas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu
Back