Mārketings pret Covid-19 #10: Pirmie soļi reklāmas aktivitāšu korekcijās

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros radošās aģentūras "Adell" vadītājs Varis Lazo runās par to, kādu rīcību viņš rekomendē šajos tirgus apstākļos.

Tāpat Māra Nagļa vadītajā sarunā tiks skaidrots, kāpēc domājot par zīmola reklāmu nevajag obligāti sniegties tikai pašos augstākajos mediju plauktos, kā arī, vai mums jāgaida pilnīga "“gribu” patērētāju" grupas izzušana?

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu