Mārketings pret Covid-19 #16: Algoritms pret cilvēku - kurš ir labāks reklāmas pircējs?

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros ar reklāmas tehnoloģiju uzņēmuma “Setupad” dibinātāju un vadītāju Tomu Panderu tika runāts par to, kas notiek “Programmatic” (automatizētās digitālās reklāmas pirkšanas) pusē.

Māra Nagļa vadītajā sarunā var noskaidrot, kā mainījušās digitālās reklāmas cenas atvērtajās izsolēs un kā Latvijas auditorijas cena izskatās uz citu valstu fona.

Kādas ir algoritmu priekšrocības un vai tas ir pietiekams iemesls iekļaut šo modeli līdztekus tiešajai pirkšanai?

Arī par to, kur meklēt digitālos talantus.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu