"Citadele" brīdina par daļēju pakalpojumu nepieejamību 22.augustā IT sistēmu uzlabošanas laikā (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls Foto: Evija Trifanova / LETA

Nākamnedēļ, 22.augustā, bankas "Citadele" klientiem visu diennakti nebūs pieejami maksājumi internetbankā un mobilajā lietotnē, informēja bankas pārstāvji.

Šajā laikā iecerēts modernizētu un uzlabotu "Citadeles" IT sistēmas.

Gan mobilā lietotne, gan internetbanka klientiem būs pieejama, taču tajās nebūs iespējams veikt maksājumus līdz uzlabojumu process tiks pabeigts.

Filiāles strādās saskaņā ar darba laiku, taču arī tajās nevarēs veikt maksājumus. Uzlabojumu laikā nebūs pieejama pirkumu apmaksa e-veikalos ar internetbanku, taču būs iespēja veikt maksājumus ar karti, ievadot kartes datus. Tiešsaistes pakalpojumi, piemēram, attālinātā pieteikšanās mājokļa kredītam vai patēriņa kredītam, būs pieejami, tomēr pieteikumi tiks izskatīti pēc uzlabojumu veikšanas.

Paredzēts, ka maksājumu kartes un bankomāti strādās ierastajā režīmā.

Ienākošo maksājumu apstrāde tiks atjaunota 23.augustā.

"Citadele" aicina klientus savlaicīgi plānot savus norēķinus un iepazīties ar bankas sagatavoto pārskatu par pakalpojumu pieejamību uzlabojumu laikā.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu