Latvijā ienāks vadošā tiešsaistes modes platforma Eiropā "Zalando" (7)

TVNET | FINANCENET
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Reuters / Scanpix

Eiropā vadošās modes un dzīvesveida tiešsaistes platforma "Zalando" paplašinās darbības teritoriju Eiropā vēl astoņos tirgos: 2021. gadā Horvātijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā, Slovākijā un Slovēnijā, bet 2022. gadā – Ungārijā un Rumānijā, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā. 

2020. gadā "Zalando" aktīvā klientu bāze palielinājās par 25%, sasniedzot 38,7 miljonus. Pēc finansiāli veiksmīgā 2020. gada "Zalando" būtiski paaugstināja savas izaugsmes ambīcijas, un tā mērķis ir līdz 2025. gadam palielināt preču bruto vērtību līdz vairāk nekā 30 miljardiem eiro. Uzņēmuma mērķis ilgtermiņā ir iegūt vairāk nekā 10 % lielu daļu no kopējā 450 miljardu eiro Eiropas modes tirgus.

2020. gadā "Zalando" sasniedza preču bruto vērtību 10,7 miljardu eiro apmērā, palielinot ikgadējo izaugsmi līdz 30,4 %, ko veicināja ievērojams jauno klientu skaita pieaugums, kā arī liels pienesums bija no partneru programmas. Šajā periodā uzņēmuma ieņēmumi pieauga par 23,1 %, sasniedzot 8 miljardus eiro.

Pēc jaudīgā 2021. gada sākuma ar sagaidāmo preču bruto vērtības pieaugumu par aptuveni 50 % pirmajā ceturksnī, "Zalando" paredz, ka 2021. finanšu gadā preču bruto vērtība pieaugs par 27–32 %, sasniedzot 13,6–14,1 miljardu eiro.

“2020. gads ir bijis kā neviens cits līdz šim. Mēs esam pievērsuši uzmanību mūsu ilgtermiņa vīzijai būt par modes izvēles sākuma punktu. Turpmākajos gados mūsu uzmanības centrā joprojām būs izaugsme un investīcijas ilgtermiņā,” norāda "Zalando" līdzdirektors Roberts Gencs. 

"Zalando" ir neatņemama modes zīmolu, mazumtirgotāju un veikalu digitālo stratēģiju sastāvdaļa. Izmantojot programmu "Connected Retail", līdz 2020. gada beigām "Zalando" platformai tika pievienoti vairāk nekā 2400 veikalu. Programma turpina strauju izaugsmi arī 2021. gadā, un līdz 2021. gada februāra beigām tai ir pievienojušies vairāk nekā 3400 veikalu.

“Programmas "Connected Retail" izaugsme parāda, cik plašas un vērtīgas iespējas mazumtirgotājiem var pavērt bezsaistes un tiešsaistes kombinācija,” uzskata "Zalando" līdzdirektors Deivids Šneiders.

“Nozare pagājušajā gadā ir saskārusies ar daudziem izaicinājumiem, un mēs redzam, ka partneri ar "Zalando" sadarbojas vēl vairāk nekā līdz šim. Mēs joprojām esam apņēmības pilni būt daļa no šī risinājuma un atbalstīt savus partnerus, kuri meklē veidus, kā pārcelt savu uzņēmējdarbību tiešsaistē.”

Gadu pēc tam, kad "Zalando" paziņoja par savu ilgtspējības stratēģiju "do.MORE", uzņēmums ir piedzīvojis lielu izaugsmi, lai kļūtu par ilgtspējīgu modes platformu ar pozitīvu ietekmi uz cilvēkiem un planētu.

2020. gadā ilgtspējīgāku preču pārdošana veidoja tuvu 16 % no preču vērtības. Tāpēc uzņēmums paaugstināja mērķi līdz 2023. gadam nodrošināt ilgtspējīgu preču daudzumu līdz 25 % no preču vērtības (iepriekš 20 %), vienlaikus nosakot stingrākus ilgtspējīga produkta kritērijus.

"Zalando" ir modes un dzīvesveida tiešsaistes platforma, kas dibināta 2008. gadā Berlīnē. Platformai ir vairāk nekā 38 miljoni aktīvu klientu 17 tirgos, pārdodot apģērbus, apavus, aksesuārus un skaistumkopšanas preces. Starptautisko zīmolu sortiments aptver plašu klāstu - no pasaulslaveniem vārdiem līdz vietējiem ražotājiem. 

Komentāri (7)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu