Briljantus saderināšanās gredzenos populārus padarījuši amerikāņi

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Unsplash

Briljanti popularitāti saderināšanās gredzenos ieguva Amerikā 19. gadsimta beigās, taču iemesls tam nav visai romantisks.

Pateicoties tam, ka 1880. gadā Dienvidāfrikā atklāja milzīgas dimantu raktuves, radās iespēja pārdot dimantus vairumā. Tomēr sākotnēji dimantu pārdošana nebija sekmīga, jo šī tomēr nav pirmās nepieciešamības prece. Tālab,

lai popularizētu šo mirdzošo dārgakmeni, izveidoja reklāmas kampaņu ar saukli “Dimanti ir mūžīgi” - šī frāze nav zaudējusi aktualitāti arī mūsdienās, jo patiešām dimanti ir visizturīgākie no mums zināmajiem dārgakmeņiem.

Amerika tikko bija pārdzīvojusi Lielo Depresiju, un cilvēki steidzās pirkt mirdzošos akmeņus kā apliecinājumu savai jaunajai, labākajai dzīvei. Tolaik Amerikā valdīja uzskats, ka saderināšanās gredzenam ir jābūt

vismaz divu vīrieša mēnešalgu vērtam, un jau 1940. gadu beigās saderināšanās gredzeni bija vispārdotākie starp rotaslietām.

Mūsdienās briljanti nav zaudējuši savu popularitāti. Amerikā, kur gredzenu saņem 80%, bildināto sieviešu, tā vidējā vērtība ir aptuveni 4000 ASV dolāru.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu