Latvijā radīts veselīga ēdiena piegādes jaunuzņēmums fresh.club

CopyLinkedIn Draugiem X
fresh.club komanda: no kreisās – Daniels Marheļs, Anna Paula Auziņa, Kristofs Blaus un Raivis Driksna
fresh.club komanda: no kreisās – Daniels Marheļs, Anna Paula Auziņa, Kristofs Blaus un Raivis Driksna Foto: Publicitātes foto

Skaists un veselīgs dzīvesveids bez piepūles – ar šādu misiju sevi piesaka Latvijā pirmais food tech jaunuzņēmums fresh.club, kas katru dienu gatavo svaigas, veselīgas un individualizētas premium segmenta maltītes ar piegādi klientiem, kuri vēlas baudīt veselīgu un garšīgu ēdienu bez laika pavadīšanas virtuvē, samazināt svaru vai palielināt muskuļu masu. Šobrīd uzņēmums personalizētu ēdienu piedāvā Rīgā un tās apkaimē, bet tuvākajos mēnešos plāno paplašināt darbību ārvalstīs.

Uzņēmuma dibinātāji un aizsācēji ir veselības tehnoloģiju jaunuzņēmuma Nutrameg līdzdibinātājs Kristofs Blaus un ilggadējais Printify produktu izstrādes daļas vadītājs Daniels Marheļs kopā ar pārtikas tehnologu Raivi Driksnu un uztura speciālisti, treneri Annu Paulu Auziņu. Ēdienu gatavo kvalificētu pavāru komanda, un pavisam šobrīd fresh.club komandā ir vairāk nekā 20 dažāda profila speciālistu – progammētāji, uztura speciālisti, pārtikas tehnologi, pavāri u.c.

“Liela daļa cilvēku attīstītajās valstīs labprāt ikdienā ēstu svaigu un veselīgu uzturu ar pareizu kaloriju daudzumu un uzturvielu balansu, bet nodrošināt sev tādu dzīvesveidu līdz šim varēja atļauties atsevišķas slavenības ar personīgo treneri, pavāru un uztura speciālistu. Pateicoties IT tehnoloģijām un automatizācijai, fresh.club visu paveic klienta vietā un katru dienu, arī brīvdienās, gatavo un piegādā svaigas, veselīgas maltītes. Ēdiens ir personalizēts katram klientam, nodrošinot nepieciešamās uzturvielas un kaloriju daudzumu atkarībā no mērķiem, ko klients vēlas sasniegt. Esam pirmais un vienīgais šāda pakalpojuma sniedzējs premium segmentā Latvijā,” stāsta fresh.club līdzdibinātājs un idejas iniciators Kristofs Blaus.

Fresh.club vadītājs un līdzdibinātājs Danieļs Marheļs stāsta: “Mūsu galaprodukts ir svaigs, veselīgs un garšīgs ēdiens, bet ceļš pie tā ir balstīts tehnoloģijās. Plānojam apkalpot vairāk kā simtiem tūkstošu klientu nākamo piecu gadu laikā. Attiecīgi būvējam uzņēmuma operācijas un sistēmu, lai tās atbalstītu efektīvu ģeogrāfisko paplašināšanos un mērogošanu. Ekspertu loma šajā procesā ir radošums un zināšanas, pārējo paveic programmatūra. Klients reģistrējas mūsu mobilajā lietotnē un norāda informāciju par savu svaru, dzīvesveidu, vēlamajiem mērķiem. Tālāk mūsu algoritms katram klientam individuāli aprēķina nepieciešamo kaloriju daudzumu un pielāgo katru recepti un produktu apjomu, lai varētu pagatavot tieši tik daudz un tieši tādu ēdienu, kāds klientam ir vispiemērotākais. Pavāri gatavo pēc stingri noteiktas tehnoloģijas un seko norādēm virtuves vadīšanas sistēmā, lai ēdiens būtu tieši tik veselīgs un garšīgs, kā to iecerējis uztura speciālists.”

Fresh.club klienti vēlas ēst veselīgi, bet paši ar gatavošanu nenodarbojas. Šobrīd fresh.club recepšu klāstā ir vairāki simti dažādu ēdienu, kas krietni pārsniedz vidējā restorāna ēdienkartes daudzveidību. Katru nedēļu tiek izstrādātas, pārbaudītas un ieviestas gatavošanā vēl 10 – 15 jaunas veselīgas receptes.

Spied šeit un lejupielādē fresh.club mobilo lietotni bez maksas!

Savukārt fresh.club pārtikas tehnologs Raivis Driksna atklāj: “Ēdienu pagatavošanā tiek izmantotas augstākās kvalitātes izejvielas, ko iepērkam gan no vietējiem ražotājiem, gan starptautiskajiem partneriem. Būvējot fresh.club mūsu pirmajā lokācijā Rīgā, uzreiz plānojām kā darbosimies citās pilsētās – ārvalstīs. Produktu apstrādē izmantojam nozarē atzītas un veselīgas pagatavošanas tehnoloģijas un prakses, atturoties no liela piesātināto taukvielu daudzuma, sāls, cukura vai rūpnieciski ražotu pusfabrikātu izmantošanas.”

Foto: Publicitātes foto

“Analizējot Rīgā pieejamo piedāvājumu lielākajos ēdiena piegādes servisos, ap 80% ēdiena piedāvājuma nav tas veselīgākais un drīzāk klasificējams kā fast food jeb ātrās uzkodas – dominē burgeri, picas, kebabi u.c. Līdzīga situācija ir vairumā pasaules lielpilsētu, tāpēc paredzam savam jaunajam uzņēmumam daudz klientu attīstītajās pasaules valstīs. Pasūtot restorānu ēdienu, jārēķinās, ka restorāni gatavo visiem vienādi, bet veselīgs uzturs katram var nozīmēt pavisam ko citu. Tāpat restorānu ēdiens, īpaši fast food, ir bagātināts ar bieži vien ne tik veselīgām mērcēm, satur daudz sāls, cukura un piesātināto tauku, dominē rafinētu ogļhidrātu avoti un aizmirstas par pilngraudu produktiem. Restorānu ēdienu rada pavāri un veselīgums bieži vien nav prioritāte. Drīzāk procesi tiek pakārtoti vidējā patērētāja garšas izjūtai vai vienkāršākam pagatavošanas procesam. Tam pretstatā fresh.club receptes izstrādājam, vadoties pēc uzturzinātnes principiem, kopā ar pārtikas tehnologiem, lai nodrošinātu maltīšu svaigumu un lielisku katra ēdiena garšu. Katram klientam gatavojam individuāli katru dienu bez izņēmumiem,” atklāj fresh.club uztura speciāliste un recepšu autore Anna Paula Auziņa.

Lai nodrošinātu svaigu ēdienu katru dienu, fresh.club virtuve un kurjeri strādā bez brīvdienām, bet vienmēr svaigus un kvalitatīvus produktus piegādā sertificēti sadarbības partneri, kuri tiek rūpīgi izvēlēti.

Fresh.club pastāvīgi apkopo klientu atsauksmes un attiecīgi nemitīgi pilnveido ēdienkartes piedāvājumu, nodrošinot vislabāko klientu pieredzi. Komanda strādā pie tā, lai ēdienkarti vēl vairāk individualizētu, sniedzot iespēju saņemt individuāli gatavotu ēdienu bez konkrētiem alergēniem vai produktiem, kas klientam nav tie mīļākie. Ēdiens tiek automātiski koriģēts, tiklīdz klients izmaina informāciju par svara vai dzīvesstila paradumu izmaiņām. Var mainīt arī piegādes adresi un laiku (rīts vai vakars), kā arī ar vienu klikšķi izlaist dienas, kad klients, piemēram, devies atvaļinājumā. Šobrīd viena veselīgā maltīte klientam pieejama par īpašu iepazīšanās cenu – sākot no tikai 4,40 eiro ar bezmaksas piegādi, kas ir ievērojami izdevīgāk par lielāko ēdienu piegādes pakalpojumu piedāvājumu.

“Ikdienā nav tik vienkārši piedomāt par sabalansētām maltītēm un skaitīt kalorijas. Fresh.club ēdieni ir pagatavoti katram individuāli, tie ir gan veselīgi, gan garšīgi. Varu nelauzīt galvu par ēdiena gatavošanu – šajās maltītēs veselīgi produkti sakombinēti tā, ka ir arī garšīgi. Pašai gatavojot veselīgu ēdienu mājās, tas ne vienmēr izdodas. Mani patīkami pārsteidz arī garšu daudzveidība, ko ne vienmēr ir viegli panākt,” saka rakstniece Dace Rukšāne, kura kļuvusi par vienu no fresh.club pirmajiem klientiem.

Veselīgo ēdienu novērtējis arī Latvijas bronzas hokeja izlases aizsargs Uvis Balinskis: “Viens no iemesliem, kāpēc izvēlējos fresh.club, ir tas, ka profesionālam sportistam pēc smagiem treniņiem un spēlēm ir ļoti svarīgs un vajadzīgs labs uzturs. Fresh.club piedāvā kvalitatīvu un veselīgu ēdienu, kas man palīdz uzpildīt ķermeni ar pašu svarīgāko, lai justos labi. Ikdienā ar fresh.club arī ietaupu daudz laika, jo nav jādodas uz veikalu un jādomā, ko ēdīšu, – viss jau ir sagatavots un piegādāts iepriekšējā dienā, ēdiens ir ļoti garšīgs, daudzveidīgs un, pats galvenais, – veselīgs.”

Fresh.club pamatvērtība līdzās veselībai ir arī planētas ilgtspēja un ekoloģija. Uzņēmums izmanto dabai draudzīgu, no otrreiz pārstrādātām izejvielām izgatavotu un kompostējamu iepakojumu. Fresh.club īsteno bezatkritumu politiku, iepērkot precīzu produktu daudzumu, cik nepieciešams katras dienas maltīšu pagatavošanai, un tādējādi kopā ar klientiem pieliekot roku pārtikas atkritumu problēmas mazināšanā. Piegādes maršruti tiek automātiski skaitļoti, lai radītu pēc iespējas ekonomiskāku degvielas un laika patēriņu.

Pirmo mēnešu laikā kopš pakalpojuma atklāšanas, jaunais uzņēmums jau pagatavojis un piegādājis vairāk nekā 10 000 maltīšu saviem klientiem Rīgā, un interesentu skaits aug. Fresh.club plāno paplašināt darbību gan citās pilsētās Latvijā, sākot ar Jūrmalu, gan tuvākajā laikā sākt darbību arī ārvalstīs.

Spied šeit un lejupielādē fresh.club lietotni savā iPhone vai Android mobilajā tālrunī bez maksas!

Foto: Publicitātes foto
CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu