Lielveikala darbiniece rīkojas nepiedodami

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Kāda Polijas lielveikala apmeklētāja nofilmējusi, ka tirgotavas darbiniece saslauka zemē nokritušas sviesta pupiņas un ieber tās atpakaļ dārzeņu stendā. Latvijas lielāko veikalu pārstāvji TVNET apgalvoja, ka cenšas nepieļaut šādas situācijas savos lielveikalos.

Šādas situācijas nedrīkst rasties

Maxima Latvija Procesu un kvalitātes vadības departamenta direktore Dace Grava TVNET skaidroja, ka apkopēju pakalpojums veikalos ir ārpakalpojums, un uzņēmumiem, ar ko lielveikals sadarbojas, ir skaidri noteikts, ka šādas vai līdzīgas situācijas, kā parādīts video, nedrīkst rasties.

Savukārt veikalu darbinieku apmācībās tiek pārrunātas arī šādas situācijas.

Taču nereti sakaramies ar gadījumiem, kad arī klienti, netīšam nometot kādu augli vai dārzeni zemē, to pēc tam paceļ un noliek atpakaļ plauktā.

Tāpat Maxima veikalos augļu un dārzeņu nodaļas papildus uzmana menedžeri, lai šādu situāciju nebūtu, taču pilnībā nevar izvairīties no situācijas, kad netīšām nokritušo augli vai dārzeni kāds neieliks atpakaļ plauktā.

Tādēļ veikals aicina augļus un dārzeņus pirms lietošanas vienmēr nomazgāt.

Izņem no tirdzniecības

Savukārt Rimi Latvia kvalitātes vadītāja Māra Tamane TVNET atzina, ka Rimi un Supernetto veikalos kvalitātes prasību ievērošana ir ļoti svarīga, tāpēc tie augļi, dārzeņi un ogas, kas dažādu ārējo faktoru ietekmē, tostarp kritiena dēļ, tām vairs neatbilst, no tirdzniecības tiek izņemti.

Lai nodrošinātu, ka veikalu pircējiem ir pieejami tikai kvalitātes prasībām atbilstoši augļi, ogas un dārzeņi, pirmkārt, uzņēmums veic veikalu darbinieku apmācību. Uzņēmumā ir izstrādāta speciāla brošūra «Augļu un dārzeņu tirdzniecības rokasgrāmata», kas aptver gan darba vides un personāla higiēnu, gan augļu un dārzeņu tirdzniecības specifiskās prasības, piemēram, izvietošanu tirdzniecības zālē, informāciju par uzglabāšanas režīmiem utt.

Otrkārt, Rimi un Supernetto veikalu augļu un dārzeņu nodaļu darbinieki seko līdzi preces izvietojumam un kvalitātei, regulāri papildinot plauktus un izņemot no tiem produktus, kas vairs neatbilst kvalitātes prasībām.

Treškārt, uzņēmumā ir noteikta kārtība, kā veikalu darbinieki informē uzņēmuma kvalitātes speciālistus par situācijām, kad produkti tiek izņemti no tirdzniecības, jo tie vairs neatbilst kvalitātes prasībām. Katrs gadījums tiek izvērtēts individuāli.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu