«Food Union» zīmolā «Lakto» investējis 36 000 eiro

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Latvijas piena pārstrādātāju «Rīgas piena kombināts» un «Valmieras piens» apvienotais uzņēmums «Food Union» šogad raudzēto piena produktu zīmolā «Lakto» investējis apmēram 36 tūkstošus eiro.

«Food Union» paplašinājis zīmola «Lakto» klāstu ar trim jauniem produktiem. Tagad smiltsērkšķu un klasiskais «Lakto» pieejami arī mazajos 100 gramu iepakojumos, savukārt meža zemeņu «Lakto» tagad pieejams 220 gramu glāzītē.

Uzņēmumā atzīmēja, ka «Lakto » ir visaugošākais produktu zīmols «Food Union» portfelī. Šī gada desmit mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn, «Food Union» palielinājis kopējo «Lakto» noietu Latvijā par 35%.

«Food Union» ir piena pārstrādes uzņēmumu «Rīgas piena kombināts», «Valmieras piens» un «Premia Foods» apvienotais uzņēmums, kura kontrolpakete pieder Krievijas investora Andreja Beshmeļņicka vadītajai investoru apvienībai. «Food Union» provizoriskais apgrozījums Latvijā 2014.gadā bija 125 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu