"Tele2" investēs pusmiljonu eiro klientu apkalpošanas centros un digitālajā vidē

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Mobilo sakaru operators "Tele2" šogad investēs aptuveni 500 000 eiro klientu apkalpošanas centru un pašapkalpošanās servisa attīstībā digitālajā vidē, aģentūru LETA informēja "Tele2" sabiedrisko attiecību vadītājs Oskars Fīrmanis.

Viņš sacīja, ka kopumā šogad tiks rekonstruēti deviņi klientu apkalpošanas centri visā Latvijā, kā arī izveidots jauns centrs topošajā tirdzniecības ēkā "Akropole". Uzlabojumi "Tele2" pašapkalpošanās servisā ir gaidāmi jau marta beigās.

Kā norādīja Fīrmanis, aizvadītajā gadā kopumā "Tele2" klientu centros klienti apkalpoti 4,8 miljonus reižu, bet digitālajā vidē - vairāk nekā 10 miljonus reižu. Turklāt gada laikā "Tele2" interneta mājas lapas un pašapkalpošanās portāla apmeklētāju skaits palielinājies par 30% vairāk nekā gadu iepriekš.

"Tele2" komercdirektors Raivo Rosts sacīja, ka iepriekšējā gada laikā ir augusi klientu apmierinātība ar "Tele2" sniegtajiem pakalpojumiem, tāpēc arī šogad mobilo sakaru operators turpinās investēt klientu apkalpošanā, modernizējot klientu centrus un piedāvājot klientiem arī plašākas iespējas digitālajā vidē.

Viņš piebilda, ka aizvadītajā gadā kopumā "Tele2" tīkla attīstībā investēja aptuveni 9,5 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2017.gadā.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Tele2" 2017.gadā strādāja ar 125,208 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 12,6% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga par 79%, sasniedzot 28,693 miljonus eiro.

Latvijas "Tele2" ietilpst Zviedrijas "Tele2" koncernā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu