"Latvijas dzelzceļš" rīkos diskusiju klubus par plānoto dzelzceļa staciju un peronu modernizāciju

FOTO: Īriss Sviklis/LETA

VAS "Latvijas dzelzceļš" rīkos diskusiju klubus par plānoto dzelzceļa staciju un peronu modernizāciju, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

"Latvijas dzelzceļš" tuvāko gadu laikā plāno modernizēt publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūru. Ņemot vērā lielo iedzīvotāju interesi par šo modernizācijas projektu, kompānija ir izveidojusi diskusiju platformu - diskusiju klubu "Stacijas kā krustpunkti" ar neatkarīgiem satiksmes ekspertiem un entuziastiem, lai rastu kopēju redzējumu par sabiedrībai izdevīgāko risinājumu.

Diskusijā piedalīsies invalīdu un viņu draugu apvienības "Apeirons" vadītājs Ivars Balodis, Latvijas Riteņbraucēju apvienības valdes priekšsēdētājs Viesturs Silenieks, pilsētplānošanas eksperts Neils Balgalis, pilsētplānošanas entuziasts Viesturs Krūmiņliepa, kā arī "Latvijas dzelzceļa" un "Pasažieru vilciena" eksperti.

Diskusija noritēs pirms gaidāmā publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras modernizācijas projekta, lai labākās idejas un ierosinājumus varētu realizēt minētā projekta ietvaros, kā arī šī projekta norises laikā.

Tāpat viedokļus un ierosinājumus par publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras modernizācijas projektu var iesniegt ikviens interesents, rakstot uz īpaši šim nolūkam izveidotu e-pasta adresi "stacijas@ldz.lv".

"Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš norādīja, ka, sākot darbu pie publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras modernizācijas projekta, sabiedrība tika aicināta sniegt savu redzējumu un ierosinājumus, kā uzlabot dzelzceļa stacijas un pieturas punktus. "Jau pirmajās dienās esam saņēmuši desmitus e-pastus ar iedzīvotāju ierosinājumiem un novērojumiem. Lai arī liela daļa no iedzīvotāju ierosinājumiem jau ir iekļauti plānotajā modernizācijas projektā, tomēr ir arī dažas oriģinālas idejas, kuru ieviešanu apsvērsim," pauda kompānijas prezidents.

Jau ziņots, ka laika posmā līdz 2022.gadam ir plānots modernizēt publisko infrastruktūru trijos virzienos - no Rīgas līdz Jelgavai ("Atgāzene", "BA Turība", "Tīraine", "Baloži", "Jaunolaine", "Dalbe", "Cena" un "Ozolnieki"), no Torņakalna līdz Tukumam ("Priedaine", "Jaundubulti", "Kūdra", "Ķemeri", "Milzkalne", "Tukums-I" un "Tukums-II") un no Zemitāniem līdz Skultei ("Zemitāni", "Brasa", "Vecāķi", "Kalngale", "Carnikava", "Pabaži" un "Saulkrasti").

Uz augšu