Lielākās summas Covid-19 problemātikas atspoguļošanai iedala "All Media Latvia" un "Vidzemes televīzijai"

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Evija Trifanova / LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ir izvēlējusies piecus komercmedijus, kuriem konkursā sadalīs finansējumu informatīvo materiālu sagatavošanai par jaunā koronavīrusa izraisīto slimību Covid-19, aģentūru LETA informēja padomē.

Saskaņā ar konkursa rezultātiem SIA "All Media Latvia" saņem 23 381,59 eiro, SIA "Vidzemes televīzija" - 21 144 eiro, SIA "Radio Vidzeme" - 11 000 eiro, AS "Super FM" saņem 9737,21 eiro un AS "Radio SWH" - 9737,20 eiro.

NEPLP loceklis Patriks Grīva skaidroja, ka mērķis ir nodot kritiski svarīgo informāciju par vīrusa izplatības apturēšanu pēc iespējas lielākai sabiedrības daļai. Latvijas komerciālie mediji daudzplatformu vidē sasniedz visdažādāko mērķauditoriju, kļūstot par būtisku ieroci cīņā par Covid-19 apturēšanu valstī.

Kopumā dalībai konkursā par informatīvo materiālu par Covid-19 sagatavošana un izplatīšana komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos tika saņemti 13 pieteikumi par kopējo summu 214 660 eiro. Konkursa finansējums bija 75 000 eiro, un tas piešķirts ar Ministru kabineta rīkojumu.

Konkursa mērķis ir informatīvo materiālu par Covid-19 sagatavošana un izplatīšana komerciālajos elektroniskajos plašsaziņas līdzekļos, lai nodrošinātu iespējami plašu Latvijas iedzīvotāju informatīvo apziņošanu, sadarbībā ar Slimību profilakses un kontroles centru nodrošinot efektīvu sabiedrības informēšanu par aktualitātēm saistībā ar Covid-19 vīrusu, nodrošinot Ministru kabineta rīkojuma par ārkārtējās situācijas izsludināšanu ievērošanu un izpildi.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu