IKEA pieeja klientu apkalpošanai: garantija līdz 25 gadiem un 365 dienu atpakaļatdošana (1)

Raksts tapis sadarbībā ar IKEA
CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

IKEA visā pasaulē pazīst kā uzņēmumu, kam rūp savi klienti. Viens no veidiem, kā IKEA to uzskatāmi demonstrē, ir garantijas nodrošināšana precēm ilgstošu laiku un ļoti pretimnākoša atpakaļatdošanas politika. Sagaidot jaunās IKEA plānošanas un preču pasūtīšanas vietas atvēršanu Liepājā šā gada pavasarī, IKEA Latvija vadītājs stāsta par IKEA nostāju, kuras uzmanības centrā ir klients.

Jau pavasarī IKEA atklās plānošanas un preču pasūtīšanas vietu Ezermalas ielā Liepājā. Pircēji tur varēs iedvesmoties un uzzināt vairāk par mājokļa labiekārtošanu, individuāli vai kopā ar IKEA speciālistu saplānot mēbeles, pasūtīt vajadzīgās preces un saņemt tās tuvāk savām mājām. IKEA Latvija vadītājs Pēteris Grīnbergs pastāsta arī par papildu priekšrocībām IKEA klientiem, kas tagad kļūs sasniedzamākas Kurzemes iedzīvotājiem.

“Mūsu mērķis ir nodrošināt pircējiem vislabāko pieredzi – mūsu klientu vajadzības, sapņi un izaicinājumi mājokļa labiekārtošanā ir vissvarīgākais mūsu darbā.

Foto: Ikea/Publicitātes foto

Iepirkšanās pieredze nebeidzas ar preces iegādi, tā turpinās visu preces kalpošanas laiku. Tāpēc mums ir ļoti pretimnākoša preču maiņas un atpakaļatdošanas politika. Piemēram, mūsu lojālie klienti – IKEA Family kluba biedri – var atdot jaunas, neizpakotas preces 365 dienu laikā atpakaļ, saņemot par tām samaksāto summu,” informē P. Grīnbergs.

IKEA politika – izmēģini un iemīli vai apmaini pret citu

IKEA preču maiņas un atpakaļatdošanas politika dod iespēju pircējiem atdot atpakaļ preces gadījumā, ja viņi nevēlas tās paturēt vai nejūtas ar tām apmierināti. Preču atpakaļatdošana ir pavisam vienkārša un ērta.

“Jebkuru neizpakotu preci var bez steigas – 90 dienu laikā – atdot atpakaļ, saņemot par to samaksāto summu.

Savukārt IKEA Family kluba biedriem, ja iepērkoties ir uzrādīta IKEA Family karte, atpakaļatdošanai ir 365 dienas laika. Ja prece ir izpakota un pilnībā vai daļēji salikta, mēs atkarībā no preces stāvokļa piedāvājam atgriezt līdz 80 % no samaksātās summas,” skaidro P. Grīnbergs.

Attiecībā uz matraču iegādi IKEA pat ir īpaša pieeja – izmēģini un iemīli vai apmaini pret citu.

Pircējiem ir iespēja 90 dienas izmēģināt iegādāto matraci un pārliecināties, vai tas viņus pilnībā apmierina.

Foto: Publicitātes foto

Cilvēkam ir nepieciešams laiks, lai pierastu pie jauna matrača, un arī matracim ir jāpielāgojas ķermenim. Tāpēc IKEA dod 90 dienas izmēģināšanai. Ja klientam šai laikā šķiet, ka matracis ir pārāk stingrs vai pārāk mīksts, un matracim nav radušies bojājumi, to var apmainīt pret citu.

Preču garantija līdz pat 25 gadiem

Īpašā IKEA garantija daudzām precēm ir vēl viens veids, kā gādāt par saviem klientiem. Garantija dod klientiem pārliecību, ka par viņiem parūpēsies gadījumā, ja prece neattaisnos gaidas.

“Mēs ticam savu preču kvalitātei un ilgmūžībai un vēlamies, lai cilvēki pie mums nāktu atkal, tādēļ gādājam, lai pircēji varētu ātri un vienkārši izmantot garantijas sniegtās priekšrocības, ja tas ir nepieciešams.“

Dažām IKEA precēm, piemēram, METOD virtuves iekārtām garantija ir pat 25 gadi. ENHET virtuves un vannasistabas mēbelēm, ÄNGSJÖN vannasistabas mēbelēm, PAX skapjiem, daudziem dīvāniem, atpūtas krēsliem, matračiem, biroja krēsliem un citām precēm ir 10 gadu garantija.

Foto: Ikea/Publicitātes foto

Gandrīz visām virtuves sadzīves tehnikas iekārtām ir 5 gadu garantija. Daudziem dušas piederumiem – stangām, dušas klausulēm, šļūtenēm un statīviem – ir 3 gadu garantija.

“IKEA piedāvā zemu cenu precēm, nepazeminot to kvalitāti.

Mūsu pircējiem ir svarīgi, lai preces būtu izturīgas un ilgmūžīgas. Mēs piedāvājam ilgmūžīgas preces dažādās cenu kategorijās. Tas ir vienkāršs un godīgs veids, kā parādīt, ka garantējam IKEA preču kvalitāti,” uzsver P. Grīnbergs.

Foto: Ikea/Publicitātes foto

Vēl vairāk priekšrocību ar IKEA lojalitātes programmu

Vēl vairāk labumu var iegūt IKEA lojalitātes programmas IKEA Family dalībnieki. IKEA Family ir klubam var pievienoties ikviens, kas interesējas par mājokļa labiekārtošanu – dalība tajā ir bezmaksas, un kluba biedri saņem daudz priekšrocību.

Īpašas cenas. IKEA Family kluba biedri var iegādāties dažādas preces par īpašu cenu. Katru mēnesi preču piedāvājums mainās.

Preču bezmaksas apdrošināšana. “Uzrādot IKEA Family karti pie kases veikalā vai izmantojot digitālo karti tiešsaistē, pirkumi būs apdrošināti pret nejaušiem bojājumiem transportēšanas laikā. Ja kāda prece ceļā uz mājām tiek bojāta, mēs to 90 dienu laikā no pirkuma brīža apmainīsim pret jaunu,” saka IKEA Latvija vadītājs.

365 dienas neatvērtu preču atpakaļatdošanai. Uzrādot IKEA Family karti pie kases veikalā vai izmantojot digitālo karti tiešsaistē, pircēji var atdot jaunas, neizpakotas preces atpakaļ 365 dienu laikā, saņemot atpakaļ visu par precēm samaksāto summu.

Priekšroka izpirkšanā. Divas reizes gadā – vasarā un ziemā – IKEA notiek izpirkšana. IKEA Family kluba biedri var apskatīt un iegādāties izpirkšanas preces dienu ātrāk nekā pārējie pircēji. Tā kā preču skaits ir ierobežots, tas nozīmē iespēju iegādāties kāroto preci par īpaši labu cenu, kamēr tā vēl ir pieejama.

Foto: Ikea/Publicitātes foto

Ko sagaidīt plānošanas un preču pasūtīšanas vietā Liepājā?

  • Jau pavasarī IKEA atvērs jaunu klientu apkalpošanas vietu Liepājā. Tā būs pirmā mazāka formāta klientu apkalpošanas vieta Latvijā – plānošanas un preču pasūtīšanas vieta.
  • Plānošanas un preču pasūtīšanas vietas mērķis ir atbalstīt pircējus, plānojot IKEA mājokļa labiekārtošanas risinājumus – virtuves iekārtas, skapjus, vannasistabas mēbeles u.c. Būs iespējams iepriekš pieteikt un saņemt individuālu plānošanas pakalpojumu kopā ar IKEA speciālistu vai īpaši tam paredzētās zonās plānot pašam, saņemot darbinieku atbalstu.
  • Plānošanas un preču pasūtīšanas vieta būs ērts veids, kā pasūtīt un saņemt interneta veikalā iegādātās preces tuvāk mājām. Viss IKEA preču klāsts būs pieejams interneta veikalā, tomēr daļa preču būs iegādājamas arī uz vietas.
  • Visi Latvijā pieejamie pakalpojumi – mērīšana, montāža, uzstādīšana un citi – tiks nodrošināti arī Liepājā.
  • IKEA klientu apkalpošanas vieta Liepājā sniegs arī iedvesmu – apmeklētāji varēs klātienē apskatīt un izmēģināt būtiskākos risinājumus dažādām vajadzībām – piemēram, virtuves iekārtas, skapjus, vannasistabas mēbeles un mantu uzglabāšanas sistēmas ēdamistabai un dzīvojamajai istabai.
Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu