PTAC vadītāja: Par internetveikaliem šogad saņemtas divas reizes vairāk sūdzību nekā pērn

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Makare / LETA

Par internetveikaliem šogad saņemtas divas reizes vairāk sūdzību nekā pērn, šorīt intervijā Latvijas Radio teica Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) vadītāja Baiba Vītoliņa.

Viņa stāstīja, ka kopumā PTAC pirmssvētku laikā nesaņem vairāk sūdzību, taču šogad ir pieaudzis sūdzību skaits par distances tirdzniecību. Vītoliņa skaidroja, ka tas saistīts ar iepirkšanās paradumu maiņu - iedzīvotāji arvien aktīvāk iepērkas internetā, kas ir ērtāk.

Visbiežāk iedzīvotāji sūdzas par krāpniecību - par preci tiek samaksāts, bet tā netiek saņemta. Šādos gadījumos PTAC var palīdzēt, ja tirgotājam rūp sava reputācija, savukārt, ja veikals jau tiek izveidots ar mērķi apkrāpt cilvēkus, tad PTAC nav iespēju palīdzēt, stāstīja Vītoliņa. Šādos gadījumos PTAC informāciju par tirgotāju nodod policijai.

PTAC vadītāja arī atzīmēja, ka lielākoties krāpnieki ir nevis ārvalstu interneta veikali, bet gan Latvijas.

PTAC izskata patērētāju iesniegumus un sūdzības par patērētāju tiesību pārkāpumiem, sniedz juridisku palīdzību patērētājiem un var aizstāvēt tiesā viņu tiesības un ar likumu aizsargātās intereses.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu