RUS
Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

«Elektrum»: Elektrības cenām atšķiroties minimāli, klienti izšķiras par labu servisam

LETA
AS "Latvenergo" valdes loceklis Uldis Bariss | Foto: Ieva Lūka/LETA

Elektroenerģijas tirgus klientu vidū pieaug tendence izvēli par labu konkrētam tirgotājam izdarīt pēc tā piedāvātajiem mūsdienīgiem pakalpojumiem, jo līdz ar tirgus attīstību tirgotāju piedāvātās cenas vairs būtiski neatšķiras, aģentūru LETA informēja AS «Latvenergo», kas elektroenerģijas tirdzniecībai ieviesusi zīmolu «Elektrum», pārstāvji.

Kompānijā norādīja, ka divus gadus aktīvi darbojoties brīvajam elektroenerģijas tirgum, mājsaimniecībām ir bijusi iespēja izvērtēt dažādu tirgotāju piedāvājumus. Tirgus šobrīd ir stabilizējies, un komersantu piedāvātās cenas neuzrāda būtisku atšķirību, rēķinam salīdzināmiem produktiem atšķiroties par aptuveni 0,5-2%. Līdz ar to klienti, salīdzinot līdzvērtīgus produktus un redzot, ka cenu atšķirības ir niecīgas, izvēlas par labu tirgotājam ar papildu klientu servisa nodrošinājumu.

«Latvijas elektroenerģijas tirgū tirgotāji galvenokārt piedāvā divas pieejas - tikai produkts bez pievienotas vērtības un produkts ar pievienotu vērtību jeb servisu. Protams, klientiem ir svarīga cena, taču, ja šobrīd mājsaimniecībām rēķinā atšķirības starp līdzīgiem produktiem ir minimālas, klients skatās plašāk - ko vēl es iegūšu par savu naudu? Tas nozīmē, ka ilgtermiņā klientu lojalitāti veido serviss, tirgotāja spēja paredzēt viņu vajadzības un sniegt atbilstošu piedāvājumu jau pirms klientu izteikta pieprasījuma,» sacīja «Latvenergo» komercdirektors Uldis Bariss.

Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, piemēram, «Elektrum» mobilo lietotni tālruņos ir instalējuši 92 600 klientu. Ja klients pērk elektroenerģiju par biržas cenu, aplikācija parāda ik brīža cenu un brīdina par biržas cenas izmaiņām, kas var ietekmēt rēķinu. Savukārt plašas klientu pašapkalpošanās iespējas piedāvājošo portālu «Elektrum.lv» mēnesī vidēji izmanto 454 000 klientu, apmeklējot to vairāk nekā 805 000 reižu ik mēnesi, un šis skaitlis pieaug katru mēnesi.

«Latvenergo» koncerns ir Baltijas mēroga energouzņēmums, kas nodarbojas ar elektroenerģijas un siltumenerģijas ražošanu un pārdošanu, elektroenerģijas sadales pakalpojuma nodrošināšanu un pārvades sistēmas aktīvu nomu.

ES Latvenergo
0 Komentāri