Policija pirātu interneta lapās reklāmas aizstāj ar brīdinājumiem (7)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Lielbritānijas policijas Intelektuālā īpašuma noziegumu nodaļa (PIPCU) ir sākusi interneta vietnēs, kas pārkāpj autortiesības, reklāmas banerus aizstāt ar oficiāliem brīdinājumiem, kas vēsta par kriminālizmeklēšanas sākšanu.

Runa ir par tām interneta vietnēm, kurās bez īpašnieku atļaujas tiek izvietota ar autortiesībām aizsargāta informācija un par kurām ir saņemtas sūdzības tiesībsargājošajās iestādēs. Ja policijā saņemtas sūdzības, interneta lapa vispirms tiek rūpīgi pārbaudīta. Ja policisti atklāj autortiesību pārkāpumus, lapas uzturētājam tiek dots zināms laiks kļūdu labošanai. Ja nekādas darbības neseko, policija var vērsties domēnu reģistrā un lapu slēgt, iekļaut to likumpārkāpēju sarakstā vai arī reklāmas banerus aizstāt ar brīdinošiem paziņojumiem. To policija panāk, sazinoties ar 60 mārketinga aģentūrām, reklāmas tehnoloģiju kompānijām, kā arī zīmoliem, kas tiek reklamēti, lai tie pārtrauktu savas reklāmas kampaņas, raksta Arstechnica.com.

Lai pārkāpēju interneta vietnēs varētu ievietot brīdinošos uzrakstus, PIPCO ir izveidojuši partnerību ar satura verifikācijas kompāniju Project Sunblock. Tās rīcībā ir konkrēts interneta vietņu saraksts un Project Sunblock gādā, lai brīdī, kad klienta reklāma tiek nosūtīt publicēšanai, to aizstātu PIPCO ziņojums. Project Sunblock pēcāk klientam paziņo, kuras reklāmas un cik bieži tikušas bloķētas.

Šāda pieeja tiek lietota, kopš vairāku plaši zināmu zīmolu reklāmas manītas autortiesību pārkāpēju interneta vietnēs. Šīs vietnes savu reklāmu infrastruktūru izvieto reklāmu tīklos un apmaiņas sistēmā, tā tiekot pie ne gluži korektiem ienākumiem; principā sanāk, ka labi zināmas un cienījamas kompānijas nereti finansē šo vietņu pastāvēšanu un pirātismu.

Pērn, kad policija sāka šīs sistēmas lietošanu, labi zināmu kompāniju reklāmu apjoms apšaubāmās interneta vietnēs saruka par 12 procentiem.

Komentāri (7)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu