Gada notikums e-pasta mārketingā: nāc uz Mailigen Workshop 2013!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Ko e-pasta mārketings dod tavam biznesam?
E-pasta mārketings ir viens no efektīvākajiem interneta mārketinga veidiem, kas ļauj veidot personisku komunikāciju un ilgtermiņa attiecības ar savu klientūru. Turklāt e-pasta mārketings izmaksā krietni mazāk nekā citi mārketinga kanāli, taču sniedz daudz lielāku atdevi, līdz ar to īpaši piemērots maziem un jauniem uzņēmumiem ar nelielu mārketinga budžetu, kā arī lieliem uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot komunikāciju ar saviem lojālajiem klientiem.
Kas ir Mailigen Workshop 2013?
E-pasta mārketinga kompānija Mailigen jau trešo gadu pēc kārtas vienkopus pulcē Latvijas uzņēmējus un mārketerus uz praktisko semināru Mailigen Workshop 2013. Vienas pilnas dienas apmācības paredzētas jebkuram mārketinga interesentam, kas e-pasta mārketingu jau izmanto savā biznesā vai arī vēlas to uzsākt.
Ko vērtīgu tu iegūsi?
Uz praksi un pieredzi balstītajā workshop pasākumā tevi negarlaikos garas lekcijas un teorētiskas zināšanas. Tā vietā tevi sagaida:
īsas un mērķtiecīgas ekspertu uzstāšanās, kas vērstas uz problēmjautājumu risinājumu;
case study jeb piemērizpēte, lai mācītos no pasaules labākajiem (un sliktākajiem) e-pasta kampaņu piemēriem;
praktiski padomi, ieteikumi un labās prakses paraugdemonstrējumi.
Mācies no ārvalstu ekspertu pieredzes
Līdzās Latvijas vietējiem e-pasta mārketinga ekspertiem seminārā ar savām zināšanām dalīsies arī ārvalstu eksperti:
Antons Šajahovs (Антон Шаяхов), Aviasales.ru interneta mārketinga vadītājs, dalīsies savā pieredzē par e-pasta un mobilā mārketinga pielietojumu zīmola komunikācijā;
Krzistofs Novickis (Krzysztof Nowicki) no Polijas prezentēs savu starptautisko e-pasta un sociālo mediju ekspertīzi.
Iesācējs vai pieredzējis e-pasta mārketingā?
Workshop dalībniekiem ir iespēja izvēlēties e-pasta mārketinga «iesācēju» vai «pieredzējušo» grupu, lai katrs apmeklētājs saņemtu tieši viņam atbilstošo.
E-pasta mārketinga iesācēji uzzinās par e-pastu datubāzes ievākšanu, kampaņu izveidi Mailigen sistēmā, e-pasta saturu, tematu, aicinājumu rīkoties un e-pasta kampaņu datu analīzi.
Jau pieredzējušie e-pasta mārketingā iegūs padziļinātas zināšanas par e-pasta kontaktu segmentāciju pēc uzvedības, lifecycle mārketingu jeb dzīvescikla mārketingu, transakciju e-pastiem, mobilo mārketingu un padziļinātu datu analīzi.
Savukārt visiem dalībniekiem sarūpētas ārvalstu ekspertu vieslekcijas un e-pasta mārketinga tendences 2014.
Gada balvas e-pasta mārketingā
Pagājušajā gadā labākās e-pasta mārketinga kampaņas pieder SIA «Bite Latvija», SIA «Euroaptieka», t/c «Riga Plaza» un Buduars.lv. Šogad varbūt tieši tava kampaņa būs labāko vidū?
Nenokavē gada pasākumu e-pasta mārketingā
* Šis ir apmaksāts reklāmas raksts