Kravu rindas veidojas uz Ungārijas un Rumānijas, Bulgārijas un Turcijas, Itālijas un Austrijas robežas

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Kravas auto rinda. Ilustratīvs attēls.
Kravas auto rinda. Ilustratīvs attēls. Foto: DANIEL MIHAILESCU / AFP

Sauszemes kravu pārvadātājiem lielākās problēmas pašreiz ir uz Ungārijas-Rumānijas robežas, Bulgārijas-Turcijas robežas un Itālijas-Austrijas robežas, stāstīja satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP). 

Viņš uzsvēra, ka sauszemes kravu pārvadājumiem situācija mainās pa dienām, ņemot vērā dažādu valstu noteiktos ierobežojumus robežu šķērsošanai. 

"Mūsu rīcībā ir informācija, ka Polijas-Vācijas robeža strādā normāli un tur viss ir labi," teica ministrs, piebilstot, ka lielākās problēmas pašreiz rada Ungārijas-Rumānijas robeža, uz kuras pašreiz ir 14 kilometrus gara rinda, Bulgārijas-Turcijas robeža, uz kuras ir 17 kilometrus gara rinda, kā arī Itālijas-Austrijas robeža, uz kuras ir 11 kilometrus gara rinda. 

Linkaits uzsvēra, ka pārvadātājiem pašreiz ir diezgan grūti nogādāt kravas noteiktajos termiņos - kravu plūsma notiek, bet termiņi var kavēties. 

Jautāts, vai šis jautājums kaut kā tiek risināts ar konkrētajām valstīm, Linkaits atbildēja, ka šajā situācijā tie mehānismi, kas tradicionāli tiek izmantoti caur Eiropas Komisiju, nestrādā, jo katra valsts rūpējas par sevi un savām interesēm. "Mūsu diplomātiskais dienests pieslēdzas krīzes situācijās un mēģina atrisināt akūtas problēmas. Kopējā situācija ir tāda, ka šos jautājumus risina divpusējo attiecību līmenī, nevis caur Eiropas Komisiju," skaidroja ministrs. 

Savukārt šodien preses konferencē Linkaits žurnālistiem pastāstīja, ka Eiropas Savienības robežās var kontrolēt un pārliecināties, ka Latvijas intereses tiek aizstāvētās, bet tādās valstīs, kā, piemēram, Kazahstāna, kur ir pilnībā aizliegta cittautiešu iebraukšana, vajadzēs ilgāku laiku, lai nodrošinātu, ka tajās pienāk kravas. 

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu