Mārketings pret Covid-19 #13: Jauniešiem ir apnicis TV

Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) iniciatīvas "Efektīvs mārketings un reklāma ekonomikas juku laikos" ietvaros mediju aģentūras HAVAS pārstāvis Kaspars Ulsts stāsta par auditorijas izmaiņām ar svaigāko informāciju no mediju pētījumiem.

Māra Nagļa vadītajā sarunā tiek runāts par to, kas pēdējās nedēļās noticis TV, radio un internetā, kā arī - kādas būtiskas uzvedības izmaiņu atšķirības manāmas starp vecuma grupām.

LRA iniciatīvas mērķis ir iedrošināt uzņēmumus ar zināšanām, pieredzi un piemēriem, kā atrast efektīvāko stratēģiju šobrīd un veicināt strauju atgūšanos, ekonomikai stabilizējoties, - gan lielajiem reklāmdevējiem, gan mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Uz augšu