"Pasažieru vilciens" sadarbosies ar vilcienu e-biļešu tirdzniecības komercaģentiem (2)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Zane Bitere/LETA

AS "Pasažieru vilciens" ir apstiprinājusi kārtību sadarbībai ar komercaģentiem vilcienu e-biļešu tirdzniecībai, lai paplašinātu vilcienu e-biļešu iegādes iespējas un palielinātu komercaģentu skaitu, kas piedāvā klientiem iegādāties vilcienu elektroniskās jeb e-biļetes, informēja uzņēmumā.

"Pasžieru vilcienā" skaidroja, ka šādas kārtības mērķis ir nodrošināt vienotu pieeju sadarbībai ar komercaģentiem, kuri vēlas tirgot vilcienu e-biļetes ārpus "Pasažieru vilciena" biļešu pārdošanas tīkla, ja tiem ir likumīgas tiesības sniegt šādu pakalpojumu un tie apņemas nodrošināt biļešu tirdzniecību atbilstoši apstiprinātajā kārtībā noteiktajām prasībām.

Sadarbības uzsākšanai komercaģentiem ir jāatbilst minimāli noteiktajām prasībām, kā arī tiem ir jāizpilda biļešu tirdzniecības, samaksas un norēķinu kārtības nosacījumi. Tai skaitā komercaģentam ir jābūt tiesībām sniegt elektroniskās naudas un/vai maksājumu pakalpojumus, tam ir jābūt vismaz viena gada pieredzei elektroniskajā komercijā, tā rīcībā ir jābūt elektroniskajiem līdzekļiem vilcienu e-biļešu pārdošanai, elektronisko maksājumu saņemšanai un saistību izpildei.

Tāpat komercaģentam ir jānodrošina savs lietotāju atbalsta dienests, jāizsniedz biļetes pēc noteikta parauga un jānodrošina to atgriešanas iespēja.

"Pasažieru vilciens" ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru pārvadājumus no "Latvijas dzelzceļa" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens" 100% bija "Latvijas dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Šā gada pirmajā pusgadā "Pasažieru vilciens" nopelnīja 526 129 eiro jeb par 21% mazāk nekā attiecīgajā laika posmā pērn. 2017.gada pirmajā pusgadā uzņēmums nopelnīja 637 337 eiro.

Tajā pašā laikā par 4,5% audzis uzņēmuma apgrozījums - no 32,57 miljoniem eiro 2017.gada pirmajā pusgadā līdz 34,04 miljoniem eiro šogad.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu