Ar ko nodarbojas MEET RĪGA?

CopyLinkedIn Draugiem X
Foto: Publicitātes foto

Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs 2010. gada nogalē izveidoja zīmolu MEET RĪGA, lai popularizētu Rīgu kā darījumu un pasākumu tūrismu Eiropas valstīs. Līdz ar to salīdzināt Rīgas darījumu tūrisma sfēru ar tādām valstīm, kā, teiksim, Vīni vai Kopenhāgenu, kur darījumu tūrisms ilgst jau no pagājušā gadsimta piecdesmitajiem gadiem, nevar, domnīcā “Rīga kā Baltijas darījumu tūrisma dzinējspēks” norādīja MEET RĪGA direktors Aigars Smiltāns. Tomēr lai arī Rīga šajā biznesā ir tikai 9 gadus, paveikts ir daudz.

Aigars Smiltāns domnīcas dalībniekus informēja par MEET RĪGA paveikto un galvenajiem darbības virzieniem. “Mēs nodarbojamies ne vien ar reklāmu, bet arī ar pārdošanu un citiem pasākumiem, kas ļauj piesaistīt Rīgai kongresus, konferences un citas darījumu tūrisma aktivitātes,” teica A.Smiltāns. MEET RĪGA organizē reklāmas kampaņas, reklāmas rakstus nozares specializētajos izdevumos, kā arī piedalīšanos dažādās izstādēs un kontaktbiržās.

Foto: Publcitātes foto

Piedaloties profesionālajās darījumu un pasākumu tūrisma izstādēs un kontaktbiržās, MEET RĪGA potenciālos klientus klātienē iepazīstina ar Rīgas un Latvijas iespējām uzņemt konferences, kongresus un korporatīvos pasākumus, stāsta par pieejamo infrastruktūru, nokļūšanas iespējām, kā arī sniedz citu nepieciešamo informāciju. Savukārt pēc tikšanās potenciālajiem klientiem tiek nosūtīta personalizēta informācija par kontaktbiržā vai viņu Rīgas apmeklējuma laikā runāto. A.Smiltāns norāda, ka kontaktbiržās 2017.gadā bijušas 390 individuālās tikšanās, 2018. gadā – 360, bet 2019. gada astoņos mēnešos 280 individuālās tikšanās ar potenciālajiem klientiem. A.Smiltāns uzteica arī labo sadarbību ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamentu, un izteica pateicību tām tūrisma firmām un viesnīcām, kuras iegulda savus līdzekļus Latvijas un Rīgas kā darījumu tūrisma galamērķa popularizēšanā.

Galvenie mērķa tirgi, no kuriem uz Rīgu vesti darījumu tūristi, šajā laikā bijuši Vācija, Lielbritānija, Holande, Francija, Beļgija un Skandināvijas valstis. A.Smiltāns norāda, ka veiksmīgi konkurēt ar citām Ziemeļvalstu pilsētām, MEET RĪGA ļauj trīs atslēgas punkti: konkurētspējīgas pieņemamas cenas, uzticami pakalpojumu sniedzēji un augsts drošības līmenis.

Savukārt kā MEET RĪGA galvenos nākotnes darbības virzienus viņš minēja portāla www.MeetRīga.com apmeklētības palielināšanu, Rīgas atpazīstamības veicināšanu mērķa tirgu darījumu un pasākumu tūrisma kontaktbiržās, kā arī MEET RĪGA stratēģijas izstrādāšanu un ieviešanu.

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu